Výmena, vrátenie a reklamácia tovaru

Zistite ako postupovať pri vrátení, výmene alebo reklamácií tovaru. Odpovieme vám na všetky dôležité otázky týkajúce lehôt a podmienok.

Možnosť výmeny produktu
Vrátenie tovaru do 14 dní
Predĺžená záruka na vybraný tovar
Vybavenie reklamácie do 30 dní

Ako mám postupovať pri výmene tovaru?

  • Objednaný tovar môžete vymeniť do 14 dní od prevzatia zásielky.

  • Tovar nesmie byť použitý, poškodený alebo nekompletný. 

  • Pri tovare, ktorý nám chcete vrátiť postupujte podľa bodov z časti Ako mám postupovať pri vrátení tovaru? 

  • Nový tovar si klasicky objednajte prostredníctvom e-shopu.

  • Prosíme vás o dôkladne vyplnenie žiadosti o odstúpení od zmluvy, kde uvediete že sa jedná o výmenu tovaru. Žiadosť nájdete na tomto odkaze.

  • Peniaze za vrátený tovar vám pošleme na uvedené číslo účtu do 14 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.

Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?

  • Ak nie ste s tovarom spokojný, môžete nám ho vrátiť do 14 dní od prevzatia zásielky.

  • Vrátenie tovaru je považované za jednostranné odstúpenie od kúpnej zmluvy.

  • Tovar nesmie byť použitý, poškodený alebo nekompletný.

  • Prosíme vás o dôkladne vyplnenie žiadosti o odstúpení od zmluvy, ktorý nájdete na tomto odkaze.

  • Tovar dôsledne zabaľte tak, aby nedošlo počas prepravy k jeho otvoreniu, pretrhnutiu alebo poškodeniu.

  • Tovar vrátane odstúpenia od zmluvy a originálnej faktúry zašlite na adresu Kedzo, s.r.o. (Predajňa Najšport), Galvaniho 2/A, 821 04 Bratislava.

  • Zásielku vám odporúčame pripoistiť na celú hodnotu tovaru, nakoľko ste zodpovedný za doručenie zásielky na našu adresu.

  • Peniaze vám pošleme na uvedené číslo účtu do 14 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.

  • Viac informácií nájdete v odkaze na všeobecné obchodné podmienky.

Ako mám postupovať pri reklamácií tovaru?

  • Ak sa v rámci záručnej doby (štandardne 2 roky) na tovare vyskytne vada, je ho potrebné zaslať na reklamáciu.

  • Prosíme vás o dôkladne vyplnenie reklamačného protokolu, ktorý nájdete na tomto odkaze.

  • Tovar dôsledne zabalte tak, aby nedošlo počas prepravy k jeho otvoreniu, pretrhnutiu alebo poškodeniu.

  • Tovar nám spolu s reklamačným protokolom a originálnou faktúrou zašlite na adresu Kedzo, s.r.o. (Predajňa Najšport), Galvaniho 2/A, 821 04 Bratislava.

  • Vaša reklamácia bude vybavená do 30 dní.

  • Viac dôležitých informácií o reklamácií nájdete v odkaze na reklamačný poriadok.

  • Záruka sa neuznáva v týchto prípadoch:

    • - Ak ste tovar používali na iný účel, ako bol pôvodne určený.
    • - Bežným opotrebovaním tovaru (napr. častým nosením).
    • - Pri zanedbaní starostlivosti o tovar.
    • - Nesprávnou a neodbornou manipuláciou alebo údržbou.
    • - Pri mechanickom poškodení neopatrnou manipuláciou.
    • - Neodbornými zásahmi do štruktúry tovaru.